Despre Platforma T-Sanatate

Prima platforma operaționala dedicata Serviciilor Integrate de Ingrijire la Domiciliu cu suport de teleasistentă, teleurgentă și telemedicină care va asigura informarea, educarea și accesul unui segment important al populației la sisteme puternice și stabile de securitate socială.

Platforma va genera dezvoltarea servicilor, retelei furnizorilor de Ingrijiri Integrate la Domiciliu și a celei mai mari baze de date medicale, Registrul Unic al Îngrijirilor Medicale la Domiciliu - RUIMD, softuri si aplicații de management a activității – T Suport, platforme de teleîngrijire, teleurgență si telemedicină, interoperabilitate platforme medicale, (sistem informatic integrat), creșterea accesibilității, calității si diversificării servicilor, transparenței, trasabilității, coerența in fluxurile informaționale, norme si o practică unitară.

Citeste Mai Mult

Beneficiile și rezultatul unui proiect foarte asemănator

MedStar "Nicăieri nu e ca acasă"

Raport Proiect pilot 2013-2018 “Nicăieri nu e ca acasă” : Îmbunătățirea siguranței îngrijirii la domiciliu. (Institutul pentru Imbunatatirea Sanatatii - Cambridge University , 46 de state si 7 țări EU doresc sa replice acest model. Pacientul primește un număr de telefon pentru a solicita o urgență, o vizită la domiciliu sau o vizită telefonica ca o alternativă la apelul 911

- O evaluare retrospectivă a datelor pre și post-intervenție pentru 64 de pacienți care au parcurs Programul de utilizare intensivă a MIH Medstar. Evaluarea a arătat că:

*Pacienții care au raportat probleme legate de mobilitate, controlul durerii și capacitatea de a desfășura activități cotidiene înainte de a participa la program au raportat îmbunătățiri în aceste domenii (38, 42 și, respectiv, 58%) după participare.

*După participare, 73% dintre pacienți și-au evaluat sănătatea ca fiind îmbunătățită.

*Pacientii au avut 61% mai putine transporturi EMS, 66%mai putine vizite ED, si 56% mai putine reinternari la spital.

- Un raport MedStar a analizat tendințele în datele de utilizare înainte și după înscriere în rândul celor 581 de pacienți înscriși în programul MIH High Utilizer în perioada octombrie 2013 - martie 2018. Analiza a arătat că:

*Transporturile de urgență la ED au fost reduse cu 5133 (58%), iar vizitele la adulți și admiterea spitalelor au fost reduse cu 2.395 și, respectiv, 462.

*Reducerea de utilizare a serviciilor de urgență a scazut cheltuielile de ingrijire a sanatatii cu 9.3 milioane dolari in timpul perioadei de evaluare, pentru o economie de 16,046 dolari per pacient pentru fiecare dintre cei inscrisi.

- MedStar a constatat o economie totală de cheltuieli de peste 14 milioane USD în toate programele MIH în perioada iunie 2012 - martie 2018.13 Aceasta reprezintă economii de aproximativ 3,2 milioane USD în transportul ambulanțelor, 4,5 milioane de dolari în vizite ED și 6,4 milioane la reinternarea în spital.

- Între septembrie 2013 și martie 2018, 388 de pacienți identificați de o agenție hospice ca fiind capabili să evite internarea la azil au fost înscriși în programul de evitare a abuzului în Hospice de la MedStar. Dintre aceștia, doar 18% s-au mai internat.

- Experiența pacientului în cadrul programelor MIH MedStar a fost favorabilă, având o medie globală a ratingurilor cuprinsă între 4,69 și 4,84 pe o scară de 5 puncte Likert, evaluând 12 articole legate de experiența pacientului.

- Între octombrie 2013 și iulie 2017, 295 de pacienți cu o readmisie prealabilă de 30 de zile au fost identificați ca având un risc ridicat pentru o nouă readmisie de 30 de zile și au fost înscriși în Programul de prevenire a readmisiei. Dintre aceștia, 47,5% au avut o readmisie de 30 de zile, pe care evaluatorii au considerat-o mai mică decât ar fi fost de așteptat.

Teleasistenta - Platforma T-Sanatate

Contactati-ne